IT Service Management & Service Automation

Klíčovým zaměřením služeb v oblasti ITSM konzultací je převod vrcholové strategie a business potřeb zákazníka do komplexní a konzistentní vize budoucího řešení a návrh způsobu, formy i jednotlivých implementačních činností souvisejících s návrhem řešení, vedoucích k naplnění vrcholových cílů organizace a její vize. V oblasti automatizace činností zajišťujících dodávku ICT služeb přinášíme našim klientům nejnovější poznatky se zaměřením na procesní řízení, které představuje příležitost pro průběžné zlepšování organizace a současně podporu zavádění změn, pro organizaci nezbytných.

Skupina SAMET poskytuje konzultační služby při definici a popisu služeb, které IT útvary našich klientů poskytují svým zaměstnancům nebo externě spolupracujícím subjektům. S našimi klienty spolupracujeme v každé fázi životního cyklu ICT služeb a pomáháme jim tyto služby kontinuálně řídit na operativní, taktické a strategické řídící úrovni.

Z dosavadních zkušeností expertů v rámci skupiny SAMET je patrné, že neexistuje jednotný plán nebo přístup k transformaci IT. Ve skutečnosti má většina zákazníků rozdílný názor na to, co pro ně samotná IT transformace znamená a jakým způsobem ovlivňuje jejich obchodní úspěch. Potřeby a přání našich IT zákazníků jsou individuální a naším cílem je prostřednictvím IT transformace pomoci našim zákazníkům plnit jejich konkrétní IT vize a obchodní očekávání.

Optimalizace a zavádění inovativních technologií – jakými jsou optimalizace SW na podporu řízení dodávky ICT služeb, konsolidace koncových zařízení, optimalizace datových center nebo virtualizace – je pouze jednou z částí celkové inovativní změny IT útvaru. Pro dosažení úspěšné transformace IT, při spolupráci s našimi klienty, posuzujeme také další kritické faktory úspěchu, jako jsou např. IT Governance, vnitrofiremní kultura, organizační uspořádání IT útvaru a jeho vazby na ostatní jednotky organizace.